Рекламное агентство - Метастудия. г. Винница, Украина.
Метастудія Послуги Портфоліо (RU) Клієнти Контакти
Метастудія / Фірмові Стандарти
Метастудія

Фірмові Стандарти

l

Я вважаю за непристойне ускладнювати роботу. Я роблю все, щоб робота колег спрощувалася;
Я знаю, що розмови "не по справі" не тільки знижують рівень моєї роботи, але і, перш за все, колег, які беруть в них активну або пасивну участь;
Я вважаю за деструктивне сперечатися не по суті, тому прагну знайти краще рішення питання, не відкидаючи думку колег, а саме: спір починаю з пропозицій типу: "А я б так це зробив", "На мій погляд, так буде краще" і т.п.;
Я погоджую свої плани з колегами, після чого приступаю до своєї роботи. І я завжди негайно оголошую про завершення роботи зацікавлених в ній осіб;
Я знаю, що будь-яке доручення, пов'язане з Клієнтом, робиться "день в день";

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

ll

Коли я працюю в команді, то розумію, що, наприклад, 9-00 = 9-00, а не 9-15 і не 10-00. Я розумію, що загальна домовленість організовує не тільки мій час, але і час моїх колег, а порушення мною домовленості дезорганізовуватиме не тільки мене, але і колектив в цілому. У разі різних накладок, я завжди дзвоню і попереджаю керівництво або колег заздалегідь;
Я прагну зробити свою роботу передаваною, а результат своєї роботи відтворюваним в мою відсутність;
Я знаю, що таке імітація діяльності. Це коли замість того, що ТРЕБА зробити, я роблю те, що хочу. Або замість того, що треба, роблю іншу, психологічно приємнішу і ледачішу роботу;
Я сміливо беруся за нову і незнайому мені справу і не боюся показатися слабким і некомпетентним;
Я роблю все, щоб будь-яку функцію зробити технологічнішою і здійснимою. Більш того, коли оволодіваю власними технологіями, прагну передати свій досвід колегам;
Я також знаю, що перераховані нижче вирази заборонені до вживання, і відповідно їх не вживаю: "А мені ніхто не говорив", "А чому я?", "Не чув", "Не знаю", "Не передавали", "Хотів як краще", "Я хотів, але не вийшло", "Хотів подзвонити, але не було грошей на картці", "Я сказав, а він (вона) не зробив";
Я знаю про три небезпеки, що підстерігають кожну людину: заздрість, ревнощі і лінь. Щоб уберегти себе від них, я постійно спілкуюся у справі з колегами, працюю разом з ними і несу відповідальність в тому випадку, якщо підводжу їх. Я відкритий для спілкування по роботі і регулярно ділюся результатами;

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

III

Я ніколи не ображаюся по дурницях і, тим більше, ніколи не шукаю приводу для образи;
Найкраще, що я можу зробити для колег в складних ситуаціях — це допомогти, не докоряючи. Найкраще, що я можу зробити, потрапивши в складну ситуацію, — це попросити колег про допомогу, не докоряючи за відмову і не мстивши за згоду;

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

IV

Я вважаю за непристойние обговорювати, замовчувати і приховувати проблеми, або обговорювати їх нишком (у тому числі і з колегами), а не промовляти їх конкретно і вголос;
Я не соромлюся відверто обговорити питання зарплати, тому мої пропозиції, направлені на поліпшення системи заробітної плати, будуть розглянуті насамперед. Я розумію, що у відповідь на своє прохання і/або пропозицію, можу отримати як згоду, так і відмову. І у разі діставання аргументованої відмови, ображатися вважаю за непристойне;
Я ніколи не скажу нічого поганого про свою компанію стороннім, заздалегідь не обговоривши проблему з керівником;

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

V

Я бережливо відношуся до устаткування, предметів інтер'єру і витратних матеріалів фірми;
Я щодня стежу за чистотою свого робочого місця. Я закінчую день його повним прибиранням і підготовкою до наступного робочого дня;

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

VI

У разі появи в офісі (дзвінка по телефону) будь-якого представника будь-якої державної організації з будь-яким питанням, я відразу ввічливо проводжаю (передзвонюю, якщо керівництва немає на місці) відповідного представника до свого керівника, ніяких розмов з ним не веду і на всі питання відповідаю: "Будь ласка, це до мого керівництва";
У випадку появи в компанії конфліктного Клієнта, я виводжу його із зони спілкування з іншими Клієнтами, використовуючи фразу: "Підемо, я готовий Вам допомогти" і відвожу до керівництва, якщо його немає, то веду такого Клієнта в окрему кімнату і там прагну вирішити з ним всі питання;
Я розумію, що не маю права вступати в ділові переговори по бізнес-питаннях, що не входять в сферу моєї компетенції, з ким би то не було (включаючи знайомих), не поінформувавши заздалегідь свого керівника;
У взаєминах з бізнес-партнерами я завжди дію на користь компанії;
Я розумію, що будь-яке спілкування із зовнішнім світом — це реклама компанії. Пам'ятаючи про це, я прагну кожного фактичного і потенційного Клієнта перетворити на безкоштовного рекламного агента — розповідаю йому фірмову легенду (історію).

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

VII

У разі пропозиції мені особисто комісійних з боку будь-якої організації або приватної особи, я відразу ввічливо припиняю відповідні переговори і повідомляю про отриману пропозицію своєму керівникові;
У випадку звернення до мене будь-якого представника будь-якої конкуруючої організації з будь-яким питанням, я відразу ввічливо проводжаю відповідного представника до свого керівника;
Я знаю, що весь час, яке я проводжу на фірмі, оплачує фірма, і вся моя робота повністю належить їй, тому роботу, не пов'язану з діяльністю фірми, я можу робити тільки з дозволу керівництва;
Якщо Ви придумаєте спосіб, як порушити ці Стандарти, не порушуючи їх, Компанія має право запитати Вас: "А навіщо Ви шукали такий спосіб?";

Я розраховую на те, що і мої колеги поступають аналогічним чином.

 

Фірмові стандарти розроблені на основі фірмових стандартів компанії ANY
 

Вверх Рекламна агенція  Філософія  Місія  Колектив  Фірмові Стандарти  Фотогалерея  Рекомендуемые ресурсы Интернет 

© 2001-2018 «МЕТАСТУДІЯ», Україна, м. Вінниця, вул. Арх. Артинова, 29/4. [email protected], тел/факс: (0432) 55-43-69, 56-28-02.
На головну   Мапа сайту (ua)   Вгору ^