Рекламное агентство - Метастудия. г. Винница, Украина.
Метастудія Послуги Портфоліо (RU) Клієнти Контакти
Послуги / PR (Public Relations)
Послуги

Піар у Вінниці, Україні.

 

 

 

 

 

 

PR — формування керованого іміджу Фірми/ТМ/Бренду, пропонованих Товарів/Послуг, з метою підвищення конкурентоспроможності.

Будь-які рекламні ходи потребують корекції на негативні стереотипи Клієнтів (Ст-).

Грамотний і регулярний PR підвищить вашу конкурентоспроможність, збільшить частку на ринку, гарантує стабільний розвиток фірми і її довгострокове благополуччя.
 

PR (PUBLIC RELATIONS)

На вістря тимчасових потреб і нестримно змінного ринку, коли насичення товарами і послугами досягло свого піку і починає порівнюватися як за якістю, так і за ціною, необхідно використовувати PR (Public Relations), як новий, все більш затребуваний напрям Реклами.

PUBLIC RELATIONS — це формування керованого іміджу (образу, репутації) об’єкту: Фірми/ТМ/Бренду, пропонованих Товарів/Послуг, з метою підвищення конкурентоспроможності.

Основними цілями, вирішуваними PR, є:

1. Позиціонування PR-об’єкту;
2. Підвищення іміджу (або "управління репутацією");
3. Антиреклама (або зниження іміджу "чорний піар");
4. Відмежування від конкурентів;
5. Контрреклама (або "відмив").

Насамперед, рекламований об'єкт — Товар/Послугу або Фірму/Бренд необхідно зпозиціонувати.

Позиціонування — це створення і підтримка "зрозумілого" Клієнтові образу, іміджу, тобто Клієнт повинен розуміти, що йому пропонують, і яку він від цього вигоду отримає. Якщо рекламований об'єкт незрозумілий, то і будь-яка реклама його буде витрачена даремно.

Об'єкт може бути зпозиціонованим, але в жорсткому конкурентному середовищі він потребує постійного Піднесення іміджу (у Рекламі). Якщо цього не робити, то з часом неминуче його падіння.

Антирекламу або "чорний піар" часто використовують в політиці, в рекламі цього прагнуть уникати. На практиці ефективніше використовувати прийом:
Відмежування від Конкурентів.

Відмежування від конкурентів — це піднесення одного іміджу при зниженні іншого, тобто підвищення свого іміджу на тлі конкурентів.

При зниженні загального іміджу об'єкту на ринку або спеціальному зниженні його конкурентами, необхідно застосовувати Контррекламу.

Контрреклама — це відновлення кредиту довіри Клієнта або "відмивання" фірми, товару/послуги.

При реалізації рекламних кампаній використовуються PR-засоби. PR-засоби можуть бути абсолютно різними і можуть використовуватися як в комплексі, так і поодинці. Як мовиться "всі засоби хороші", оскільки допомагають досягти своїх PR-цілей.

Ми порадимо Вам кращі, випробувані PR-засоби для дії на Клієнта у кожному конкретному випадку.

Пропонуємо типові PR-засоби з розробки та організації:

- Акція, Анкета;
- Безкоштовна роздача товару;
- Зустріч (із знаменитістю);
- Вибачення (Клієнтам, Партнерам і тому подібне), Інтерв'ю, Конкурс, Купон із знижкою;
- Лотерея;
- Номінація;
- Звернення, Опит, Відкритий лист;
- Свято, Презентація, Презентаційна стаття, Прес-реліз, Приз;
- Реклама на конференції, Розиграш;
- Знижка, Слух, Спонсорство, Статус Клієнта ("Золотий", "Срібний" Клієнт), Стаття;
- Театральне уявлення;
- Фейлетон, Фірмова легенда, Міф, Фірмовий герой, Фірмовий сувенір, Фірмовий стиль;
- Членські картки;
- Шоу-показ;
- Ювілейне видання.

Будь-які створені у творчому процесі матеріали тестуються на основні цілі PR. Для кожного випадку цілі рекламованого об'єкту різні і підбираються індивідуально на основі бриф-опитувань. Також, будь-які рекламні ходи потребують корекції на негативні стереотипи Клієнтів (Ст-). Після коректування готова Реклама тестується у фокус-групах.

Тільки таким чином можна бути упевненим, що PR спрацює правильно.

З урахуванням прийомів PR, ми розробимо рекламні стратегії: по просуненню Товарів/Послуг, виведенню Торгівельних Марок на ринок, і головне, створимо Вашій компанії позитивний імідж (образ, репутацію).

Грамотний і регулярний PR підвищить вашу конкурентоспроможність, збільшить частку на ринку, стане гарантією стабільного розвитку фірми і її довгострокового благополуччя.

Запрошуємо до співпраці!

Вверх Реклама в Вінниці  Маркетинг в Вінниці  Медіапланування  PR (Public Relations)  Розробка торгових марок (ТМ)  Бізнес-тренінги  BTL-акціі 

© 2001-2018 «МЕТАСТУДІЯ», Україна, м. Вінниця, вул. Арх. Артинова, 29/4. [email protected], тел/факс: (0432) 55-43-69, 56-28-02.
На головну   Мапа сайту (ua)   Вгору ^