Рекламное агентство - Метастудия. г. Винница, Украина.
Метастудія Послуги Портфоліо (RU) Клієнти Контакти
Послуги / Розробка торгових марок (ТМ)
Послуги

Розробка торгової марки (тм)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка Торгової Марки (ТМ) — один з найбільш складних і інтелектуально трудомістких видів рекламних послуг.
У розробці ТМ, як і при створенні будь-якої реклами, враховується велика кількість чинників, впливаючих на подальше сприйняття споживачами.

РОЗРОБКА ТОРГОВОЇ МАРКИ (ТМ)

Розробка Торгової Марки (ТМ) — один з найбільш складних і інтелектуально трудомістких видів рекламних послуг, оскільки включає декілька складових:

1. Назва — іменний ідентифікатор;
2. Логотип — візуальний ідентифікатор;
3. Слоган — смисловий ідентифікатор.

Від правильної розробки кожної з них, залежить майбутня доля Торгової Марки, одна невдало розроблена деталь, як мінімум, понизить імідж ТМ, а може і повністю занапастити всю світлу рекламну ідею по виводу ТМ на ринок.

Як пілот, виконуючий фігури вищого пілотажу є асом,, так і рекламіст, що уміє розробити вдалу Торговельну Марку, вважається за аса рекламної справи.

У розробці ТМ, як і при створенні будь-якої реклами, враховується велика кількість чинників, які будуть впливати на подальше сприйняття споживачів, а саме: сезон основних продажів, соціальна ситуація на ринку, мода, майбутні упаковка і POS-материали, а найголовніше — продукт або послуга, ТМ, яка просувається і багато іншого.

Процес розробки ТМ починається з назви (неймінг) — для клієнта придумується декілька різних назв, максимально відповідних по сенсу і загальному духу майбутньої ТМ, далі готові варіанти тестуються у фокус-групах, які, при бажанні, Клієнт робить самостійно, після чого відбирається краще ім'я.

Графічним візуальним ідентифікатором ТМ є логотип, який має бути зрозумілим споживачеві, в ідеалі - асоціюватися з пропонованими ТМ товарами або послугами, мати свій унікальний образ і викликати позитивні емоції. Логотип розробляється з урахуванням подальшого використання на можливих рекламно-інформаційних матеріалах: упаковка, етикетка, ящик, плакат і т. п.

Під час створення логотипу або після його твердження, розробляється слоган (девіз компанії), який служить смисловим ідентифікатором і допомагає зрозуміти загальну філософію ТМ, направлену на споживача.

Логотип і слоган також тестуються у фокус-групах, вибираються кращі.

І лише після цього відбувається народження Торговельної Марки.

Наступне завдання, яке ставить клієнт після розробки ТМ, — її розкручування (промоушин), а формування позитивного образу ТМ, її позиціонування на ринку, ідентифікація і відмінність від конкурентів проходить шляхом спланованих PR-заходів.

При використанні цілеспрямованих, регулярних PR-заходів по просуванню Торговельної Марки, вона стає Брендом.

Наша компанія, єдина у Вінницькому регіоні, готова запропонувати Вам послуги по створенню повноцінних ТМ з послідуючим формормуванням з них Брендів на місцевому ринку.

Вверх Реклама в Вінниці  Маркетинг в Вінниці  Медіапланування  PR (Public Relations)  Розробка торгових марок (ТМ)  Бізнес-тренінги  BTL-акціі 

© 2001-2018 «МЕТАСТУДІЯ», Україна, м. Вінниця, вул. Арх. Артинова, 29/4. [email protected], тел/факс: (0432) 55-43-69, 56-28-02.
На головну   Мапа сайту (ua)   Вгору ^